Egy év Japánban

Sziasztok!!! Gergő vagyok és 2008 augusztusától egy évig, cserediákprogrammal külföldön tanulhatok. Ezt jegyzem majd le, képekkel illusztrálva ;-)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Gerugoo/Gorooo/Gerii: Köszönöm szépen hogy elolvastad, életem legmeghatározóbb élménye volt az ott töltött idő, ha van l... (2012.02.12. 21:47) Utolsó bejegyzésem
  • kakifli.mesi: Szia Gergő! Nagyon élveztem a blogodat, olvastam pár másik japán.rotarys.cserediákos blogot és min... (2012.02.12. 19:26) Utolsó bejegyzésem
  • Kogamura: Szia Gergő, most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik , én is Kecskeméti vagyok, és 3 hónap mú... (2011.12.25. 20:19) Hanami!!!
  • Gerugoo/Gorooo/Gerii: Pont az a sokkoló az egészben hogy mennyire 180 fok ahhoz képest amit az életedben addig láttál. ... (2009.05.01. 11:53) Tökjóóó! 1.
  • Shiranai hito (törölt): Amúgy én ezt az úgynevezett "kultúrális sokk" dolgot nem értem. Igazából már a szót sem értem, hog... (2009.04.30. 19:22) Tökjóóó! 1.
  • Utolsó 20

Linkblog

Skii, Tenger, miegymás

2009.02.20. 14:55 | Gerugoo/Gorooo/Gerii | 2 komment

Ma éjjel feltöltöm a képeket Oszakáról... meg amik ehhez a poszthoz kellenek... Igen, az új fénykjépezőgéppel egy éjszakába tellik ennyi képet felrakni. Már rájöttem hogy érdemes a képminőséget levenni...

Aztán mi van velem... :D

Elősszöris, múlthéten kiderült hogy a 3.ik családom más lesz mint akiik eredetileg lettek volna. Ez kár mert őket vártam a leginkább. Helyettük viszont egy még érdekesebb családba fogok kerülni, az egyik karatéstársam  házába! Szal az már tuti hogy érdekes lesz, de akkoris sajnálom hogy a másik családhoz nem megyek, már tökre összehaverkodtam az ott élő sráccal.

Aztán, a hétvégén elmentünk találkozni a host-unokaöcsémékkel, mert valami versenyen helyezést ért el és ezért jutalmat mentünk venni neki. Ez tökéletesen alkalmas volt pár kép készitésére a bevásárlóközpontról, aztán a játéküzletbe érvén a pénztárcám csökkentésére is... Mertogy van itt minden amiről nem is gondolná az ember hogy álmodik, de amint meglátja nehéz otthagyni... 2 modellt vettem, meg kitűzőt (ami a cserediákság kötelező kelléke) és igy is mennyi mindent hagytam ott :D

Ezután mivel olyan szép idő volt aznap (nem vicc amúgy... február 14.e lágy szellők ragyogó napsütés...) kiruccantunk a tengerhez. Újabb részeit néztük meg a hiresebb kikötőnek itt is pár fotót sikerült kattintanom.

Aztán kicsit pihi, filmek, kotatsu, gyorskaja, majd hétfő, suli, karate...

Másnap azonban újabb túra várt rám! Kedden ugyanis a sulival sielni mentünk! Innen egy órányiravan a sipálya, és egy napot 12000 ftért sieltünk (Hihetetlen hogy ha a annyi lenne a ft mint amikor kimentem akkor ez 7500 ft lenne...)

Aztán suliban újra, tanulás, alvás, semmittevés. Jövőhéten teszthét úgyhogy no school. Ilyen se volt még sose örülök a dolgozatoknak XD. Igazából nemis nagyon mondom nekik hogy nem leszek mert sajnálom őket hogy ők tesztet irnak én meg majd itthon leszek :D

Holnap történelmi nap lesz ugyanis sose mentem még szombaton karatéra, de mivel karate után Kenji-b(v*)el hülyülni fogunk.

Holnap ha hazajöttem ide a képeket felrakom. Oszakáról meg majd a jövőheti "szünetben" irok.

* A japánok nem tudnak különbséget tenni a b és a v között, csakúgy mint az l és az r között sem. Vicces de sokszor inkább szomorú, hogy veranda helyett beranda, visual-kei helyett bisuaru-kei (japán rockzenei irányzat), roast chicken helyett loast-okkal találkozik az ember.

Jaj még egy volt valentin nap is. Ez hihetetlen vicces... A lányok adnak csokit a fiúknak... :D komoly... Van egyrészt a szerelmet jelképeező csoki, de alapvetően minden fiú kap csokit nem szerelmi jelképként is :D

A bejegyzés trackback címe:

https://garaygergonara.blog.hu/api/trackback/id/tr70954941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shiranai hito (törölt) 2009.02.20. 17:44:33

Helló,

úgy-úgy, japánban a fiúk kapnak csokit valentin napon :D. Viszont kb. egy hónappal később kapnak a lányok is. Ha kaptál csokit, akkor ilyenkor azt hiszem illik adni neked is azoknak akiktől kaptál :).

Zoli.

Daisuke Ido · http://www.kameet.hu 2009.03.05. 11:32:24

Jujj Dai is szeretni Choco. Hol is a legközelebbi japán lányiskola? Bár a viszonzásnapi dolog az már eléggé pénztárca gyilkos lenne... ^^"
süti beállítások módosítása