Egy év Japánban

Sziasztok!!! Gergő vagyok és 2008 augusztusától egy évig, cserediákprogrammal külföldön tanulhatok. Ezt jegyzem majd le, képekkel illusztrálva ;-)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Gerugoo/Gorooo/Gerii: Köszönöm szépen hogy elolvastad, életem legmeghatározóbb élménye volt az ott töltött idő, ha van l... (2012.02.12. 21:47) Utolsó bejegyzésem
  • kakifli.mesi: Szia Gergő! Nagyon élveztem a blogodat, olvastam pár másik japán.rotarys.cserediákos blogot és min... (2012.02.12. 19:26) Utolsó bejegyzésem
  • Kogamura: Szia Gergő, most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik , én is Kecskeméti vagyok, és 3 hónap mú... (2011.12.25. 20:19) Hanami!!!
  • Gerugoo/Gorooo/Gerii: Pont az a sokkoló az egészben hogy mennyire 180 fok ahhoz képest amit az életedben addig láttál. ... (2009.05.01. 11:53) Tökjóóó! 1.
  • Shiranai hito (törölt): Amúgy én ezt az úgynevezett "kultúrális sokk" dolgot nem értem. Igazából már a szót sem értem, hog... (2009.04.30. 19:22) Tökjóóó! 1.
  • Utolsó 20

Linkblog

Nara-templomtúra

2009.04.02. 08:36 | Gerugoo/Gorooo/Gerii | Szólj hozzá!

Ez egy igazán különleges kirándulás volt, nagyon örülök hogy részem lehett benne!

 Nemsokmindent tudtunk az útról mivel egy Japán tájékoztatót kaptunk, és amit abból kilehetett bogozni az annyi volt hogy lesz egy 2 napos kirándulás Nara-ba ahol egy templomban alszunk majd és vegetáriánus kaját kapunk. Ezekből igy nem sok fun-ra számitottunk, de, mint kiderült, egy óriási kirándulást hoztak össze nekünk.

 Elösször Kyoto-ba kellett utaznunk reggel 6 körül. Leli-vel együtt utaztunk és ő nem vett helyet, mig én igen, persze leülni nem lehetett, mert a tavaszi szünet kezdetén voltunk amikoris mindenki utazik. Igy hát lovagiasan végigálltam vele a reggeli másfél órás vonatozást, ami után megérkezni Kyoto-ba óriási felüdülés volt.

Itt találkoztunk ugyanis a cserediákok és Rotex-ek nagy részével, akikkel 30 perc beszélgetés/várakozás után elindultunk Narába, ahova ¥300-a jegy, kicsit egyszerűbb azoknak akik nem Fukui-ban élnek... (Fukui-Kyoto ¥4300)

Egy 45 perces kis vonatozás után ami alatt megismerkedtem egy Yasu nevű excserediákkal akit hihetetlen cool-nak tartok és megbeszéltünk hogy majd Fukui-ban elmegyünk inni találkozunk. Mikor végre megérkeztünk ettünk egy isteni okonomiyaki-t ( a név értelme: a szeretett kaják megsütve :D ) majd még egy órán át dumáltunk és végül egy busszal felmentünk a hegyekbe, ahol mint láttuk nem egy templom várt minket, hanem egy kisebb falu méretű templom/szentély együttes.

Egy kisebb séta után megérkeztünk az alvóhelyünkhöz ami nem is nézett ki annyira félelmetesen mint gondoltuk. Legfőképpen azért nem mert az eredeti templomhoz hozzáépitettek egy ryokan-t (japán stilusú hotel) igy nem a papokkal kellett aludni aminek mindenki csak őszintén örülni tudott. Ezek után egy kis felvilágositás, és "teaceremónia"(nem volt valami tradicionális...) várt minket.

Miután az végetért készitettünk egy budhista karkötőt. majd egy érdekes csapatjáték jött amiben egy térképpel 3 szentélyt meg kellett találni és az ott levő rotex-től matrica smiley-kat kellett begyűjteni. Az első csoport aki beért a célba az ajándékot kapott. 2.ikként sajna nem kaptam. Aztán egy kis imádkozás majd vacsora... Vega kaja... számomra ez... hát nem ettem túl sokat hagyjuk  annyiban.

Ezután a túra lényege jött az éjszaka. Előkerültek a dugiba elhozott cuccok, még a rotexek(akik ugye japánok ergo jófiúk,lányok) is erősen alkoholszagúak voltak. Rólunk meg... háááát igen erős este volt. Pl. egy hordozható hangszóróval és lekapcsolt lámpával klubbot csináltunk az egyik szobából -.-"

Nem aludtunk semmit egész éjszaka igy a hajnali 6.órai kelés nem okozott nagy problémát, ám az egy órás hajnali imádkozás közbeni ébrenlét annál inkább. Volt egy japán srác aki konkrétan elaludt ülés közben és Joao-val ketten támasztottuk a srácot hátulról hogy ne dőljön el. Ezután 8-ig szabadprogram (de addigra elrakták a futon-t a szorgos kezek a szekrénybe) asztalon fekve, szekrénybe bújva ki-ki ahogy tudott úgy próbált aludni. Ekkor reggeli aholis megkegyelmeztek nekünk és tojást, meg halat ehettünk. Ismét szabad program 10-ig ismételten alvás :D 

Végül utolsó programként aznap elültettünk egy cseresznyefát ami csak a mi cseresznyefánk és mindig ottlesz a mellette levő fatáblával ahová a nevünket mindannyian felirtuk.

Aztán hazaút, majd megdöntöttem az alvási rekordomat 17 órával. 

ui. helyzetjelentés: Elmentünk Kanazawába ismét aholis megnéztük a ninja templom nevű helyet, újabb éjjeli kiruccanás Fukuiban, tegnap Kyoto-ban találkoztunk hiszen kiderült hogy Joao hazamegy a jövőhéten (nem csodálom hogy nem birta ezt igy) igy még egyszer találkoozni szerettem volna vele (szép nap lett ez is...) és holnap elmegyek Tokyo-ba.

Olyan jó hogy végre van mit csinálni, nem akarok visszaállni az átlag iskolai unalomba, a maradék 2 és fél hónapomat jobb dolgokkal akarom tölteni mint ami eddig  volt.

A képek ehhez meg majd jönnek

A bejegyzés trackback címe:

https://garaygergonara.blog.hu/api/trackback/id/tr561041204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása